torsdag, januari 24, 2008

konstiga lumpare

Simning 2500m
Löpning 02.15 snittpuls 131

Det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig. Halva Bassängen var nämligen full av en massa lumpenmänniskor. Det sjuka var att deras plaskande (de körde någon slags vattengympa) gjorde att vi som simmade i crawllängden sögs in och ner mot deras håll. Väldigt irriterande. Var tvungen att simma snett för att kompensera. Hade planerat 3000 men jag struntade i det efter 2500. Blir så jävla irriterad på mig själv. Det hade ju faktiskt bara varit att simma de där extra 20 längderna så hade jag kommit upp i min plan.
Måste skärpa mig där

Löpningen gick bra. lite segt att springa på så låg puls. Det händer liksom inget.

Dessutom hade jag inte gått ner så mycket som jag trodde. Nåja. Det är bara att bita ihop och fortsätta.

Inga kommentarer: