onsdag, februari 06, 2008

opp och ner,ner och opp, grisen gal i granens topp

löpning intervall 01.30
Simning ca 01.00

Det går verkligen upp och ner med träningen. Börjar lära mig det till slut. Ett otroligt bra pass kan ibland följas upp av ett dåligt. Simningen var inget vidare idag. Skulle simma på gih, men när jag kom dit fick jag reda på att bassängen skulle fyllas med en massa småglin. Kul.
Nåväl. Det var inte värre än att jag fick inleda med löpningen och avsluta med simningen på ett annat badhus. Jag bestämde mig för kronobergsbadet. När jag kom dit så verkade det ganska lugnt. Men så fort jag bytt om och kommit i själva badhuset så får jag reda på att det var vattengympa för "hurtiga seniorer". fan. och de höll dessutom hus i snabbanan. Det ledde till att jag fick simma frisim i motionscirkeln tillsammans med "mindre hurtiga seniorer". Måste börja göra reasearch innan jag bestämmer för vilket badhus jag ska till.

1 kommentar:

Mattias Wallander sa...

Jag känner igen den där känslan. Värst är det när man vill vara duktig och ska köra ett lunchpass och det visar sig att simhallen öppnar först kl. 13. Vad är det för tid?