tisdag, mars 04, 2008

still going strong

löpning 01.40 intervaller snittpuls 150 max 161 1267 kcal
110 situps

Kände mig ganska stor och klumpig när jag sprang idag. Inbillar mig nog att jag blir jättestor nu när jag äter så mycket. Klarade intervallerna bra och höll tempot uppe hela passet. Veckans hårdaste löppass är avklarat. Nu väntar ett långpass på torsdag och ett dubbelpass på lördag. hurra hurra hurra

simning 01.00
Det gick bra men jag märker en stor skillnad på simpassen när jag inte sprungit innan.
På vägen hem kände mig bekymrad. Försökte komma på vad det var som bekymrade mig och kom fram till följande:

Prestationsångest
Lösning: Tro på mig själv

Känner mig inte helt säker på simningen
Lösning: simma mer

Är så jävla dålig på cyklar rent praktiskt.
Lösning: läs mer, mecka mer.

ansökningen till polishögskolan
Lösning: Gör så gott jag kan. Om jag kommer in så får jag ta beslut då om jag vill bli polis. Annars så får jag hitta något annat. Det löser sig.

Att min kropp inte ska hålla för all träning
Lösning: Ät mer. träna klokt och lyssna på min coach

Att min psyke inte ska hålla för all träning
Lösning: Ta en dag i sänder. Ta stöd av alla mina nära.

Att jag ska bli fet pga all mat jag äter.
Lösning: Ha koll på vikten och faktiskt inse att jag har väldigt stor förbränning just nu

Inga kommentarer: