onsdag, maj 14, 2008

(tisdags)

Löpning Intervaller 2000m*9 1.45 puls 144 max 169 kcal 1291
Simning 01.10

Löpningen gick piss igår. För första gången i år var jag helt omotiverad och orkeslös när jag skulle ge mig ut. det var tungt och jag det kändes i benen. Försöker hitta förklaringar till att jag kände så och kanske kan det bero på burken med jordnötssmör och godiset jag tryckte mig i måndags. Det är t.o.m ganska troligt. Kan också vara känningar av pollen. Men jag vette tusan. Om det inte känns bra när jag ger mig ut på cyklingen idag så kommer jag ta någon dags extra vila.
Det som gjorde dagen bättre igår var dock simningen.
Körde 800m på tid första gången och jag kom in på 14.50. Vilket inte är en så bra tid egentligen. Men samtidigt ger den indikationer på att jag blivit så mycket bättre och att med våtdräkt kommer jag blir en delfin vid namn flipper

Inga kommentarer: