måndag, oktober 27, 2008

Kaj Munks snygga badrum





Vila (lite cykel)
Om en vecka kör jag igång på riktigt igen. Planer för 2009 är 2-3 Ironman. Fokus på Sm och Florida. Med lite tur kanske jag kommer till Lanza också. Men det är inte så troligt. Ska dock på träningsläger dit i början av året. Kommer köra lite springar och en och annan halvIM som träning också. Inga löptävlingar inplanerade men det är möjligt att jag köra några och cyklar då lite innan för att få lite tävlingskänsla.
Jag skippar vasaloppet för att det blir fel fokus, skaderisk, dyrt och onödigt. Dessutom så känns det värdelöst att ställa upp i ngt som jag inte ens kan presterara bra i.
That's it for now.

1 kommentar:

Anonym sa...

Eller så är du bara rädd att åka på pisk av gubbmotionärer, någon som med största sannolikhet kommer att ske om du är med.