tisdag, december 30, 2008

Simning 01.00 lugnt teknikövningar

Löpning 2*1k 2*2k 1*3k 2*2k 2*1k Gångvila mellan

Tryckte på rejält på 1kilometrarna. Tungt med skönt. En liten rolig grej hände när jag körde en av tvåorna. En farbror börjar cykla bredvid mig och börjar prata löpning och marathon. Jag svarar såklart och jag hänger på honom en stund. Efter en stund tittar jag ner på klockan och märker att jag pratar samtidigt som jag springer i 3.30 fart. Blev lite överraskad vad man kan bara man får annat tänka på. Hursomhelst så avslutade mannen med att fråga vad jag hette och han sa att han skulle lägga mitt namn på minnet. Jag svarade att det var nog klokt :)

Tid 1.35.29
20.95 km
genomsnittsfart 4.33
Maxhastighet 21.5
puls 149
max169

1 kommentar:

Anonym sa...

Det bästa är när man inte tänker på vad man håller på med.