lördag, juni 13, 2009

löpning 500m *10 sub 4 fart start 3 min
Körde lite löpintervaller med Mattias på morgonen. Lugnt och skönt och jag fick möjlighet att koncentrera mig på min löpteknik. Väldigt bra

Cykling 5 mil varav 3 mil +40km/h
Regn,blåst,vind,backar,korsningar.
Jag blir helt knäckt på att det ska vara så svårt att hitta en bra väg där man bara kan ligga och trycka på. Jag gjorde mitt bästa för att hålla upp farten. Men det är inte direkt enkelt när andra saker än ens egen styrka sätter stopp.

Nu är jag mest kall och frusen och tänker sätta mig och dricka kaffe.






edit...
Det finns bra och dåliga dagar. Flera gånger i år har jag känt mig urstark på cykeln. Jag var stark nere på lägret i Kalmar. Jag gjorde cyklingen på Sm under 5 timmar förra året. Jag är mycket starkare i år.

Inga kommentarer: