onsdag, december 30, 2009

I got soul, but I'm not a soldier


Fortsätter aktivera mig på mina lediga dagar. Sov länge imorse, därefter åkte vi till Fjärilshuset i hagaparken med förhoppningen att få se några fjärillar. 90 kr i entreavgift och inte speciellt många fjärillar såg vi. Däremot så hälsade vi på några väldigt stora fiskar. Ganska kul det med.

Nu på kvällen har jag tränat lite. Kändes mer som ett nödvändigt ont idag dock. Kom till simhallen och upptäckte att jag bara hade mina löpartights och inte mina badbyxor med mig. Började simma men vid varje vändning så åkte de nästan av. Gav upp efter 1000m och bytte om och begav mig till löpbandet i stället. Körde 10*400m i 20km/h och vilade ca 20 sek mellan varje set. Körde sen hård cykling på lågkadens i 20 min. Varierade och körde lite enbens då och då.
Köpte sen lite chips med dip och ungefär där är jag nu.. trött och likgiltig :)

Inga kommentarer: