tisdag, december 08, 2009

Hemma igen efter att ha spenderat gårdagen i Kungsängen av alla ställen. Det var trevligt och nu vet jag dessutom hur det är att morgonpendla med pendeltåget iaf. Alltid en erfarenhet.
Idag har jag suttit i konferens i postens huvudkontor arken. Jag sov inte så mycket inatt så jag var väldigt trött och höll på att somna flera gånger. Inte direkt proffsigt.
När jag kom hem så tog jag på mig löparskorna och sprang bort till farsta för att hämta min reklamerade garmin 310xt som äntligen kommit tillbaka efter jag lämnat in det. Den gick sönder i USA och jag hade hoppats på att få en ny klocka på garantin men det tyckte inte garmin. De ansåg att klockan utsatts för övervåld. Vad tror de, att jag slänger min klocka i backen frivilligt? Hursomhelst så fick jag betala 1700 och fick då en helt ny klocka. Det kan jag leva med även fast det är lite trist. Löppasset gick helt ok. Sprang 1 mil kuperat på 43.32.
Därefter gick jag och simmade ett ganska hårt intervallpass på 3200m
det hela avslutades med 15*50 starttid 45 sekunder. Där fick jag kämpa så mycket att jag i fullständigt skrek ut min frustration på sista 50:an så att de stackars vattengympadamerna tittade förskräckt. När man inte tränar ofta så får man träna hårt de få passen man kör istället. Det får bli min mentalitet.

det här blir min enda blogg framöver, så den som läser får sålla bort all träning eller tvärtom.

1 kommentar:

Tess sa...

Ring storasyster när du har tid :)