måndag, januari 04, 2010


Ok. Efter flera veckors festande varje helg och med den här helgens festande i tre dagar i rad så var det dags att se hur pass förstörd min kropp egentligen var. Inte så mycket alls visade det sig.
Körde 3100m simning med startider på 100 och 200m. Jag har tappat lite för att jag inte simmat på tio dagar men det kändes helt ok och jag kommer ju snabbt in i det.

Körde sen löpning. (löpband inomhus)
Det blev det berömda 3*5km där varje halvmil ska gå under 20 minuter. Jag kände mig lite osäker på hur det skulle gå så jag lade mig på marginalen och höll en god 3.55fart/km. Det visade sig vara en bra fart och när jag drog på max sista biten på sista intervallen så kände jag mig riktigt stark. I fortsättningen kan jag nog ligga på 3.40 fart när jag kör dem här intervallerna.
Givetvis så drog jag på mig mina tajta triathlonkläder med en tröja som precis täckte magen. Väldigt kul att uppröra det snygga gymfolket. När sen första tröjan var nersvettad så bytte jag till nästa. nice.
Bra pass

Inga kommentarer: