onsdag, februari 17, 2010


Idag har jag flugit ja 37 viggen i en simulator. En riktigt cool upplevelse även fast jag kanske hade lite höga förväntningar. Simulatorn byggde på microsoft flight simulator och den var kopplad till alla reglagen på flygplanet. Efter 15 minuters genomgång så var vi startklara och jag blev guidad genom starten. Det blev lite vingligt men efter en stund så hade jag fått känn för det hela och kunde börja flyga runt fritt. Jag körde en sväng förbi uppsala och begav mig sen mot Stockholm för att kolla på diverse sevärdheter och flög även under västerbron två ggr. Mycket roligt. Därefter övade vi lite på landningar.
En spännande eftermiddag utan tvekan.
När jag kom hem så simmade jag ett bra simpass och åt sen hamburgare.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad häftigt!