tisdag, februari 09, 2010


Idag sa min kropp ifrån rejält. Kom hem från jobbet och kände mig alldeles slut. Sov en stund och bestämde mig för att ta mig till gymmet och köra lite snabbt ändå.
Började springa på löpbandet, 5km i 3.40 fart. Det kändes ok, men när jag skulle köra nästa femma så gick det bara inte. Frustrerad som jag var så började jag köra fyrahundringar istället. Bestämde mig för att bara köra 5 stycken i 3 minutersfart med tanke på att jag var så sliten. Med tanke på att jag körde 25 stycken förra gången så tyckte jag inte det borde vara något problem, men ack så fel jag hade. Efter tre stycken stod jag och skakade okontrollerat och hade nära till tårar. När jag kört den sista låg jag på det där löpbandet och tårarna rann och jag mådde inte alls bra.
konstigt att det kan bli så.
Biter ihop och kör igen imorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser ett visst mönster..
- Björn! Vila för f-n.

Dr Voltaren