onsdag, mars 17, 2010

Blev utlånad till misärkontoret på Norra stationsgatan idag. Ett kontor som det bara talas illa om. Snacket har varit att det varit begravningsstämning där, kul.
Efter att ha bråkat lite om min tvångsförflyttning så tog jag mitt pick och pack och traskade bort till kontoret. Nu var det inte så hemskt som jag hört. Jag blev av med stora delar av biten,så jag behövde inte jobba över. Hade dock svårt att hålla tyst på deras morgonmöte och började ifrågasätta deras chef om vissa beslut han har gjort. Eftersom jag vet att de andra anställda håller med mig men själva inte har mål i mun så kände jag att lika gärna kunde bråka lite. Jag var bara den där bråkiga killen som kom från ett annat kontor och rörde om lite.
Skulle vilja skriva lite om frågorna i sig. Men då blir jag väl anklagad för lojalitetsbrott.


Dagens träning
Lite sliten efter min halvmara igår, men det var bara att bita ihop och köra.
Simmade 3000m, hoppade sen på cykeln och körde i 1.30 och avslutade sen med 3 km löp i 4tempo.

Äter och ser shutter island

Inga kommentarer: