onsdag, mars 10, 2010

Jag är ingen aggressiv person men

vad fan håller folk på med?
Utskällning 1,2 och 3 gav jag till tre mammor som hängde sina barn över linan till snabbanan. Ett väldigt bra läge om man vill att ens barn ska få en smocka av dem som simmar.
Utskällning 4 gav jag till fet man med hårig rygg som hängde över linan så att det flöt över madrasser i min bana
Utskällning 5 och 6 gav jag till en korkad tjej som hängde över linan och även fast jag verkligen försökte förklara varför hon inte skulle hänga på den så hängde hon likt förbannat där minuten senare. Henne råkade jag förövrigt simma över vid ett tillfälle då hon låg och flöt i banan och vinkade till sin pojkvän. Andra gången fick hon bara en touch på huvudet.
simning 3000m

I ren frustration trycker jag i mig tre paket twix..

Löpning 18.5km
Runt hela jäkla stan i prattempo.

1 kommentar:

K. sa...

Vi gillar inte mammor, feta män med håriga ryggar eller korkade tjejer. Så bra gjort!