tisdag, mars 23, 2010

don´t mess with the good guys!!


När jag var klar med min dagliga expressbrevstur imorse och var på väg tillbaka till kontoret så dyker det helt plötsligt upp en cykelgubbe bredvid mig med en hyfsat dyr mountainbike och en sån där otroligt fånig andningsgrej i munnen. Alltså en sån man har när det är kallt ute. Hans plan var förstås att cykla om den fagre ynglingen på postcykeln. Jag vägrade ge honom det nöjet och när han låg jämsides så drar jag på ytterligare. Detta resulterar till att vi ligger jämsides på Norrtullsgatan halv 8 på morgonen i rusningstrafik. Inte ett ord byttes mellan oss och när vi kom fram till ett rödljus så vek han av till höger, fullständigat krossad och förnedrad av en av Postens främsta cyklister.. In your face!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart Björn, you rock!
//Sofie

Tess sa...

Hahahaha underbart!