tisdag, maj 26, 2009

Dagen då allt kändes fel..
Ska ge mig ut och cykla. Sätter på den nya disken. Ska pumpa däcket och försöker sätta på förlängaren på pumpmunstycket. Funkade dock inte och luften bara pyste.
Gick över till kolysyrepatroner och lyckades sumpa en genom klantighet.
Gav mig ut. Efter 2 km tappar jag en vattenflaska och bevittnar den bli överkörd av en bil.. Kul.
Mina glasögon satt aldrig riktigt bra. Hjälmen snett. Jag tyckte jag hörde konstiga ljud från cykeln och blev nojig att jag missat skruva åt något när jag bytte kedja och kassett. Vände efter 18km för att det började bli oväder. Lärde mig att parera vinden med dischjul., Det var lärorikt.

löpning intervaller 400m * 18
Fortfarande ont i fotknölen. Fick använda mina skor med hålmodifiering.
Sprang utan problem med bra fart. Men jag var rejält omotiverad och det handlade bara om att ta sig igenom.

Inga kommentarer: