onsdag, juni 17, 2009

simning
Simtest i bassäng med våtdräkt 3000m
44.15
Jag känner mig ganska tillfreds med den tiden som första simtest. Jag har en del kvar att ge känner jag. Det var varmt med våtdräkt, mycket varmt. Nästa simtest blir i eriksdals utomhusbassäng. Då blir det speed!!

Löpning 31km kuperat
3.30 (edit 2.30) ungefär. Avslutade passet med att hjälpa en strandsatt jenny med punktering.
Hur som helst så var det ett annorlunda pass. Är ganska ovan med kuperat och nu siktade jag in mig på alla toppar,berg och broar som jag bara kunde hitta. Härligt!

2 kommentarer:

Coach sa...

44.15 är kanon! Bra jobbat.
Menar du 2.30 eller var det så kuperat att det tog 3.30. Eller kanske inkluderar du cykelmecket...? Det är ju förvisso också något du behöver träna på ;-)

Jj sa...

Menade givetvis 2.30 :)