lördag, juni 27, 2009

värme

Man hittar ju alltid någon bra ursäkt till att vissa pass inte blir bra.
Men värme är verkligen inte min vän. Tanken var 3 *7km i sub 4 minuters fart. Det blev ett rejält sämre fart. Dade dock mer speed i benen idag än i går. Jag förstår inte riktigt jag känner mig lite tung och stel när jag springer. Har tagit tag i stretchingen lite mera nu och jag har dragit ner på sötsaker för att börja komma i matchvikt. Men jag känner mig liksom inte så lätt och graciös som jag vill vara :). Nu är det å andra sidan triathlon och inte balett jag håller på med.

Hursomhelst
löpning 23km
4.34/km (Där de sista 3 kilometrarna drog ner rejält)

Simning utomhus i våtdräkt 45 minuter
Kändes väldigt bra och jag hade möjlighet att navigera efter bojar



När jag läser igenom veckan som gått så märker jag att det varit segt nästan alla pass. Tror dock det plötsliga hettan spelar in där. Jag sover bra, jag är träningsmotiverad, skadefri och allmänt glad så jag tror inte jag är övertränad eller så.

Inga kommentarer: