fredag, december 04, 2009

Löpning 30km
Gav mig ut på en långpass idag. Bestämde mig dock innan för att jag inte skulle springa för långt utan istället öka farten lite mera. Jag lade mig i min stabila långdistansfart på 4.30/km och höll den ungefär hela tiden. Drog på lite mera runt söder för att kompensera broarna, undvek dock att komma över 5/km sträcket i den mån det gick. Allt gick precis enligt plan och jag kom runt på 2.14.38. En annan rolig grej var att jag är nästan säker på att jag mötte Rune Larsson. Första gången efter 5 km och andra gången efter 2.5mil. Då tittade vi båda på varandra, hälsade och skrattade lite. Bra löppass som kändes helt ok trots det tunga backpasset igår.

2 kommentarer:

Ash sa...

Hej,

Inspirerande läsning här....kör hårt med träninggen och fortsätt blogga....


Ha det gott

/Ash

Jj sa...

Hej
Tack, tack. Det inspirerar att höra att man inspirerar. :)
/Björn