söndag, februari 14, 2010


Bygger på min fettprocent lite. Kan vara bra ibland nu när det är så kallt ute.

Funderade lite på det där med ultralopp lite. Jag vet precis varför jag har varit anti ultralopp. När man ser bilder från vissa lopp och folk springer, eller snarare vaggar runt på en 400metersbana i tio mil eller i 24 timmar för den delen så är det inte speciellt lockande. Det är mer.. jag vet inte. konstigt. Jag säger inte att det är fel och de som tycker att det är bra kan ju förstås göra det, men det som lockar mig är att göra något,,ehh, mer...

Att däremot springa en tiomilsdistans eller göra projekt portugal-spanien på 150 mil är bra mycket roligare och spännande.

Har varit på kryssning med hovets anställda i helgen. En riktigt trevlig tillställning som inkluderade god mat, dryck och sol (om så konstgjord) och bad.

Är annars nöjd med min träningsvecka. Väldigt bra löpning. Bra cykling för säsongen och halvdan simning. Börjar faktiskt fundera på om jag ska köra Kalmar i år trots allt.

Inga kommentarer: