måndag, mars 29, 2010

måndag.. var sjukt trött i morse.. Försöker planera min semester lite. Inte helt lätt att göra när man inte riktigt vet vad som händer i sommar. Men jag lägger in några dagar i början av augusti så jag kan köra kalmar och eventuell annan ledighet hoppas jag ska gå att fixa ändå.

Har fått ett schema av simhallen med alla tider som snabbanan är öppen. Så förhoppningsvis kan jag nu äntligen gå och simma utan att oroa mig för att banan helt plötsligt ska tas bort.
Mycket bra..
Har simmat och cyklat lite inomhus idag. Ordnar med tävlingslicensen och anmälningen till parloppet.

3 kommentarer:

Mattias Wallander sa...

Du vet att Kalmar är sista juli i år va? Tänkte bara kolla så du inte tar ledigt fel vecka.

Jj sa...

Nu vet jag. Men jag har ju försökt att nå dig ikväll via msn. Åker vi på onsdag eller torsdag till kalmar?

Anonym sa...

Planerar du in någon trip till Skåne också? Kanske Sövdetävlingen?
//Sofie