torsdag, december 17, 2009

Now my heart is full

Så. då har man fyllt år igen. Känner ingen direkt åldersångest. Jag har fortfarande massor av år kvar att bli/vara elitidrottare. Jag söker fortfarande massor av saker som kan göra mitt liv bättre. Men jag börjar hitta någon slags balans i allt.

Om nu Tobbe kan höra sin telefon så bär det in till honom ikväll för en grabbkväll.

Du hade helt rätt Kristina. Jag gav mig ut och sprang på min födelsedag.Vad skulle kunna hindra mig från att göra det jag gillar bäst :)
Löpning 1 mil Tempo. Sprang på oplogade cykelvägar och det blev ett pass som i vanliga fall går på under 40 minuter nu gick på 42.50. Det var svårt att få upp en bra fart och man var tvungen att parera i varje steg. Försökte dock kompensera farten där det gick och köra i 3.50 fart. Snittfarten blev 4.17. Tungt var det också


och så här såg jag ut efter löppasset



Åkte sen och simmade med spif. Var riktigt simstark och kunde trycka på rejält. På hemvägen så satt jag och pratade med aldinan i telefon och jag tyckte det ekade väldigt mycket. Det visade sig att han satt bara några meter ifrån mig i samma vagn. Så det kan gå.






Möttes av den här låten på tunnelbanan imorse. Bra start på dagen.




Henke håller morgongymnastik samtidigt som han reder upp saker och ting med sin fru





Läskiga figurer på Odenplans plattform

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis i efterskott Björn, hoppas du hade en bra födelsedag. Du alla grejor som du vill ha nu kommer att komma, så bara njut för det kommer att uppfyllas när du som minst anar det!
Kram i efterskott från ett snöbelagt Skåne, jo vi har faktiskt -5 grader och snö :)

Sofie