onsdag, december 16, 2009


snöar helt galet ute.
Idag hände en rolig grej på jobbet. Regionchefen var på jobbet och kollade lite hur det funkade på oss under julveckan. Det roliga är att de flesta verkligen inte har någon aning alls om vem han är eller hur han ser ut. Så när han kom fram till folk så möttes han av irriterande frågor om vem han var och varför han störde oss i vårt arbete. Inte riktigt den reaktionen han hade förväntat sig.

Efter jobbet så gav sig Bernt och jag ut och sprang lite. Tanken var att jag skulle springa 3 mil och Bernt skulle följa med på halva den biten. Men vädret var så otroligt påfrestande så efter 17km så tog jag tunnelbanan hem. Det gick bara inte. Var nedkyld och trött. Att simma efter det var inte att tänka på, så jag ordnade lite kaffe och åt lite pepparkakor. Dessutom hade senaste numret av Level kommit. Det var bara att sätta sig ner i soffan och tina och njuta av en lugn hemmakväll. Riktigt gött. Roligt att kolla igenom en massa bilder från förr. Kul att man kan se så annorlunda ut på bara några få år.


Så fyller jag år imorgon. Jag är inte riktigt där i livet jag trodde jag skulle vara..

And it hurts with every heartbeat


fan...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Äh, det viktiga är att du kommer ut när du är redo!

Be positive

Jj sa...

Kommer ut?

Anonym sa...

hahaha, ja, när kommer du ut?

Jj sa...

Det är väl bara en tidsfråga kan jag tänka mig..

Tess sa...

Helt klart blir du snyggare för varje år som går i.a.f så det måste ju kännas löjligt positivt? En annan förfaller för varje dag som går, känns så där... Tycker du har ett jävligt gött liv, var glad för det du har och lägg inte ner energi på att sakna det som du inte har, det kommer tids nog. Saknar dig Bommen, vi syns väl inte alls i jul? Du får gärna ta med dig någon av hästarna på dina joggingturer när du är här, de behöver röra på fläsket när inte jag är hemma ;) Kram <3

Jj sa...

Haha, tack syster. Då undrar man hur snygg jag kommer vara som 40åring? :)

Men jag tycker att alla vi i familjen ser ganska välbehållna ut för våran ålder.

Tycker vi har det så kul ihop och det är skönt att vi kan ha en så bra sammanhållning i familjen trots vissa svårigheter ibland.
kram